Ingen bra dag

Trött, trött, trött... hade helst velat krypa ner i sängen igen men om 1 timme ska jag traska till jobb så det känns inte så lönt.
Börjar kännas att jag jobbat aldeles för mycket på senaste. Tyvärr så blir det nog så ett tag till framöver då pengarna lockar just nu.
9 dagar kvar att jobba sen är jag ledig en dag sen jobba tre (var av två ät dubbelpass) var ledig i två sen lugnar det ner sig lite som det ser ut just nu.

Men det syns på lönen iallafall att jag har jobbat endel, det är ju tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.