Min dag i bilder...

...och lite text.




Dagen började med en bussresa ner till centralen i Malmö...




... som följdes av en tågresa till Eslöv.




I Eslöv möte jag upp mamma och vi gick till Röstånga Mölla som är ett väldigt mysigt cafe i Eslöv. Här åt vi brödbuffe och drack kaffe/te.

Efter den goda lunchen så gick vi en runda, var på mammas jobb och hämtade lite grejer och var och handlade för kvällens middag.


Hemma hos mamma och pappa möte jag denna filuren som är en katt som inte alls tycker om mig. Hon heter Zlatan och är egentligen min katt men hon bodde kvar hemma hos mina föräldrar när jag flyttade hemifrån och nu är det bara mamma som duger för henne, så hon får bo kvar hemma hos dem.


Till middag så bjöds det på en mycket god vegitarisk lasange med getost. NAM NAM.


Tack mamma (och pappa) för en mysig dag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

2011-02-09 @ 20:15:45
Postat av: Mamma

Tack själv älskade dotter. Jag mådde mycket bättre efter en dag med dig. Kram

2011-02-09 @ 20:16:51
Postat av: Ullis

Så fina bilder Sanna! :) Du är så duktig!

2011-02-09 @ 22:26:01
Postat av: Pappa

Fina bilder!

2011-02-10 @ 21:11:44
Postat av: Anzo

Håller med om att bilderna är fina!

Tyvärr har det kommit lite skit på linsen på den sista bilden, på vänster sida! :P

2011-02-11 @ 09:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.