Vi budade

Ja, det blev ett bud på huset vi kollade på igår, så nu håller vi tummarna på att ingen annan lägger över.
Kanske kanske kanske det är vår tur nu.

Förmiddagen har varit produktiv. Har tvättat och varit och handlar för imorgon då 2 av mina underbara vänner med respektive och son på middag. Då bjuds det på 3 rätts. Vill inte förstöra överraskningen på vad som ska bjudas så ni får veta imorgon så  nte någon av dem skulle gå in här och läsa. Bli nam nam iallafall tror jag.

Börjar jobba kl 13. Ska hinna städa undan lite mer här hemma innan det är dax att cykla dit.

Kommentarer
Postat av: My

Åh, lycka till med huset! Ni måste ha turen på er sida snart tycker jag. Uppdatera gärna mig hur det går :) Saknar dig, kram My

2011-08-25 @ 15:26:07
Postat av: annii

åh hoppas ni får det och hoppas det ligger i eslöv så vi får nääääära till varandra. puss

2011-08-25 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.