Energi

Igår kväll var jag ju med min syster ute i hennes nya stall. Så underbat var där, förstår verkligen varför min syster gillar det. Jag som inte är så road av hästar som min syster och min mamma har inte riktigt förståt hur dem kan tycka det är så kul att vara i "stallet" men nu förstår jag. Efter mitt besök där var jag full av energi och känner det även idag.
Där var så himla fint ute, massor att fota och ideérna sprudlar i huvudet. Tänker dej ett traditonellt "gammalt" stall så är det precis så det ser ut där. UNDERBART!!!






Foto: Jag (Photo by Sixbo) Modell: Ann-Sofie och Calera Karmark Plats: Hyby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.