Grillning på balkongen!

I helgen har vi kommit fram till hur mycket vi saknar en trädgård att bland annat grilla i, så idag trotsade vi att vi inte har någon trädgård och tog en engångsgrill och grillade på balkongen.
Så klart så bråkade engångsgrillen med oss men min egen lilla grillmästaren fick igång den. Själv så gjorde jag en potatissallad och nam nam efterrätt (se bilderna nedan).
Min grillmästare...


... som med hjälp av lite tändvätska fick fjutt på grillen.


Jag åt en veg snitzel till potatissalladen...


... medans grillmästaren åt korv med bröd.

Till efterrätt väntar det chokladdoppade jordgubbar och bananer. Kanske inte så snygga men säkert goda.


Foto: Jag (Sixbo) Modell: Grillmästaren (Dan) Mat: Grillat


Kommentarer
Postat av: annii

åh min snyggobror!! grym du är med kameran svägerska. kram

2011-04-24 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.