Dag 9: En bild på dig själv som är tagen för 5 år sedan.

Denna bilden är tagen i Mars 2006, dvs för 5 år sen. Bilden är från när mina underbara vänner från Norge, Sofie och Sofia hade avskedsfest för mig för att jag skulle flytta hem till Sverige igen. En mycket rolig kväll med massor av bus :P
Kvällen började med att dem kidnappade mig och körde en lång runda i bilen med ögonbindel på, jag skulle gissa vart vi skulle och jag hade ju ingen anning. Men vi hamnade hemma hos Sofia där dom hade fixat allt som jag bara älskade att äta. Minst inte exakt vad vi åt, men det serverades gröna ärtor, ananas, marängs swiss och en Norsk cider som jag fördrack mig på när jag bodde där (minns inte namnet på den). Sen blev det lite lekar, dans och sjungande hemma hos Sofia för att sedan dra in till byn på vårt favoritpub som vi hängde på i stortsätt varje helg under dem 8 månaderna jag bodde där. För övrig så trodde dem på puben att jag fyllde år så det bjöds på födelsedags sång och gratis dricka den kvällen :D

Saknar er tjejer!!


På bildern: Sofie och jag

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej! hoppas allt är bra med dej? jättesöt blogg!

2011-04-14 @ 12:26:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.