Väldens bästa syster!!


Foto: Jag (Sixbo) Modell: Syster och thaihund.

På ett av hotellen vi bodde på i Thailand så blev min syster kär i en hund och hunden blev ju inte mindre kär i henne. När vi gick och la oss på kvällen så la den sig utanför vår dörr till bungalowen och när vi vaknade så låg den fortfarande kvar där. Hon låg under våra solstolar när vi låg vid poolen och när vi hade varit ute och gått i byn så kom hon rusande fram till hos när vi kom tillbaka. Helt underbar hund med ett supermysigt temprament.


Kommentarer
Postat av: B.

vad mysigt. :) själv hade vi en sådan liten katt i bulgarien som följde oss överallt på hotellet, förutom in, för då blev ägarna sura och jaga ut den stackarn igen :)

2010-09-17 @ 21:59:52
URL: http://ohbhave.blogg.se/
Postat av: Anzo

Naw,,,. Lilla söta Berta

2010-09-18 @ 15:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.