Förlåt för den dåliga uppdateringen...

... i helgen. Har haft en jobbhelg och då har jag värkligen inte orken att öppna datorn på kvällarna. Men idag ska jag försöka hinna med att redigera foto från Thailand så jag kan dela med mig av dem. Låter det bra?

Men först ska jag iväg och träna då jag ska införskaffa i ett gym/gruppträningskort på kokums fritid idag. Vill värkligen komma igång med träningen igen så jag kan nå mitt nya vikt mål tills julen.

Föresten, det e jätte kul att det är så många som är inne och kollar på min blogg. Blir värkligen taggad av att skriva mer här och framför allt vissa mina bilder. Dock hade det varit kul med lte fler kommentarer ;)

Dax att bytta om och ta cykeln ner till kokums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.