Tidsinställt inlägg!

Äntligen kan man tidinställa inlägg även här på blogg.se och det är ju perfekt för mig när jag jobbar långa dagar, så jag slipper ha ångest över att bloggen står tom.

Just nu är jag på jobb, har varit där sen 7 imorse och ska vara där till 16.
Ni som inte vet vad jag jobbar med så jobbar jag på ett boende för multihandikappade vuxna. Är ju utbildad undersköterska (gick omvådnad i gymnasiet) men detta är inte vad jag vill göra hela livet. Helst hade jag väl velat ha ett arbere inom handeln då jag även har utbildad till Visuel Mechandiser (vilket betyder att man ska få produkter att sälja genom det visuella, tex, skyltfönster, varuplacering, marknadsföringen osv). Men tyvärr så måste man ju ja erfarenheten för att få ett jobb (precis som inom dem flesta yrken) så det är apsvårt för mig utan erfarenhet att komma in i den branschen.
Så min plan just nu är att arbeta deltid inom vården och sen starta upp eget företag inom fortografering, och då vill jag främst inrikta mig till privatpersoner som vill ha lite snygga portätt på sig själv (är du en sådan kund? tveka inte att höra av dig). Och sedan bygga upp företag för att förhoppningsvist en dag kunna arbeta heltid med detta.

Ja, nu vet ni det.

Hoppas ni har en toppen Lördag och har kunnat ta en sovmorgon som inte jag kunde :(

Kommentarer
Postat av: B.

du behöver inte vara ledsen för att du inte hade sovmorgon sanna, jag vaknade 7.16, och då har jag inte ens något att göra efter det. Du skulle iallafall till jobb! ;)

2010-10-23 @ 10:14:27
URL: http://ohbhave.blogg.se/
Postat av: Fiona

jadå :D

2010-10-23 @ 10:28:59
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.