Shopping

Måste börja med att säga att det är sjukt kul att det har varit inne så många på min blogg idag, hoppas ni fortsätter komma in för då kommer jag bli super peppad för att fortsätta skriva här.

Idag har jag haft en super mysig dag med My, vi var först och åt på RoseGarden där dom har asiatisk buffe, var helt okej. Var suchi (som ni såg i förgående inlägg), vårrullar, friterade kykling, röd curry grytta, friterade bananer och massor med annat gott.
Sen blev det lite shopping. Skulle ju hitta en kofta/bolero men det hittade jag så klart ingen men istället blev det en svart enkel kjol, en grå puffarms tjocktröja, baslack till naglerna och en födelsedagspresent (som jag ju inte kan avsjölja här vad det är, men något mycket fint enligt mej).
Hittade även ett par skor (till) som inte fanns i min storlek men som jag måste ha, verkar dock som det är fler än jag som vill ha dem :( Hoppas på att jag kan hitta ett par på Söndag, för imorgon kommer jag nog inte hinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.