Eslöv

Ja, nu sitter jag hemma hos föräldrarna i Eslöv.
Blir ju hus tittande ikväll kl 18, hoppas hoppas det är fint.

Ja, har väl inte så mycket att säga. Var inom centrum i Malmö och kollade lite på rea:n hittade så klart lite grejer. En kofta (äntligen) dock var den grå och jag ville helst ha svart, men det är bättre än inget. Hittade också billiga strumpor, det är ju så sjukt tråkigt att handla på full pris och så hittade jag två depend nagellack på rea så det blev ett ljuslila och ett mörktgrönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.