Vad ska jag ha på mej!!??

Ikväll blir det ju som sagt lite party. Trodde jag hade bestämt mej för vad jag skulle ha på mej, men nu tvekar jag lite :S Hatar att jag ska vara så velig :s Dan ska på ett annat part, som har tema 70-tal. Så han har varit ute hos sin far och lånat kläder som hans far har sparat på, han har inte kommit hem därifrån men det ska bli mycket spännande och se vad han har hittat att ha på sig. Om ni har tur kanske jag hinner lägga upp en bild på det här. :P Nu ska jag in i duschen sen bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Klänning eller shorts (med strumpbyxor under) och linne?

Kommentarer
Postat av: smelata

klänning, klänning och åter klänning.. det är mitt motto..

2010-11-06 @ 18:53:07
URL: http://smellybysmelata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.