Mitt träningsmål

Jag är uppbyggd att jag måste ha mål hela tiden. Mitt viktmål är ju 60 kg till jul (tror tyvärr inte jag kommer kunna nå det). Men iallafal, nu har jag kommit fram till ett träningsmål också.
Jag ska springa vårrusset i vår, något som jag ALDRIG trodde jag skulle göra men nu har jag bestämt mig. Så imorgon ska jag springa dem första 5 km i mitt liv. Ska testa imorgon på gymmet och se hur långt tid 5 km tar idag för att kunna lägga upp ett mål vad det ska ta den dagen vårrusset är.
Sen ska jag försöka springa 5 km minst en gång i veckan.

Berättar med imorgon om vad slutmålet blir.


Kommentarer
Postat av: smelata

åh lycka till.. Jag gjorde ju så innan. jag sprang 4 km och skulle springa det så snabbt jag kunde. det är jättekul :D



2010-11-01 @ 23:31:42
URL: http://smellybysmelata.blogg.se/
Postat av: Anzo

Du är så duktig!

Sjukt imponerad av dig!!

2010-11-02 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.