Fotodag

Äntligen så ska jag och My ut och fota lite. Jag ska leka modell för första gången i mitt liv (förutom den dagen vi var på the studio här i Malmö), till mig ska My få fota en nu headerbild och även portättbild som jag kan ha till Cv och facebook och liknande.
Jag ska fota bilder på My till min portfolio där det kommer bli lite rocktema. Tyvärr har jag inte hunnit göra så mycket förarbete, dvs leta bra platser och inspiration då jag jobbat så mycket i dagarna. Men vi tar det som det kommer. Vi ska nog hålla till nere i Västra hamnen här i Malmö och vädret fortsätter som det är nu, annars har jag en plan B.

Kommentarer
Postat av: B.

Ska bli spännande att se slutresultatet!

2010-11-17 @ 11:44:49
URL: http://ohbhave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.