Denna dagen har varit skum. Inatt kunde ja...

img_0162 (MMS)

Denna dagen har varit skum. Inatt kunde jag inte sova för jag hade så sjukt ont i magen. Vid fem-sex tiden måde jag så illa så jag behövde spy. Gick in på das men det hände inte så mycket förutom att det började susa en massa i öron och var väldigt nära på att svima. La mig i sängen igen och slumrade till i några minuter och så höll det på tills Dan gick upp vid halv åtta.  Började känna lite oro för magen då eftersom det var idag jag, syrran skulle åka till Ullared och sen vidare till Göteborg. Som tur va skulle vi inte åka förän vid 12. Jag kämpade i mig rostade mackor och en dusch. La mig på soffan en timme och somnade. Mådde litte bättre men började frysa så in i h*lvete. Men vi kom iväg iallafall, mådde inte så bra när vi åkte upp men när vi kom upp till Ullared så började det kännas okej, förutom att jag frös en massa. Men när vi stod i kassan för att betala så kom jag på att jag inte frös mer. Vi körde vidare mot Göteborg. Då började jag känna att det kliade på mina fotknölar, men fundera inte så mö (förlåt för mitt skånska uttryck) på det.  När vi kom fram till hotellet så tog jag en varm dusch direkt. Känner sen att det kliar massor på benen och då får jag se att det är fult med utslag (se bilden) på hela mina ben. Efter litte googlande så kom vi fram till att det nog är nässelutslag. DET KLIAR. En konstig dag, hoppas jag är frisk och kry imorgon för få ska vi och utforska Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.