Dagens träning

Japp, nu är den avklarad. Blev ett 45 min spining pass. Hårt som fan men as skönt, det är så sjukt duktiga instruktörer på kokums. Träninade ju en gång på friskis i Eslöv, och jag blev så sjukt missnöjd, hell kass musik och inte alls lika peppande instuktörer som på kokums. Så jag rekomenderar ALLA som bor i Malmö att träna på Kokums fritid www.hta.se.
Gick även in på gymmet efter och körde 60 sit ups på boll. Har kört det tre dagar ui rad nu och har träningsvärk som fan i magen, men det e så sjukt skönt. Då känner man att det gör nytta.

BTW, gjorde en ny katogori träning/kost i går. Har ju blivit en del sådana inlägg på senaste. Hoppas ni gillar att läsa om min träning, gör ni det????

Nu väntar duschen sen en sen lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.