Dagens träning avklarad

Japp, blev ett såkallat hårdpass på gymmet idag.

15 min cross
Mitt styrketräningspass
30 min på löparbandet (5 min på 6km/h 20 min på 8,2 km/h 5 min på 8,7 km/h)
Extra magövning

Mina nya löpardojor kändes jättebra och jag kände stor skillnad på stabiliteten i foten, borde nog alltid gå runt med sånna skor då min kobenhet inte var lika stor med dem skorna.

Jaja, nu har jag tryckt i mig en keso ananas & passion, den gick ner men det var inte gott.

Nu blir det nog ingen mer träning förän på Måndag då jobbehelgen börjar imorgon. Kanske kanske jag hinner med en joggingrunda innan jag börjar jobba 12 imorgon men jag tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk om jag hade hälften av din energi!!! Skönt att skorna fungerade. Kram

2010-11-04 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.