Önske bild

Efter att ha vissat bilden på Dan häromdagen så önskade min mamma att få se fler bilder från Skye, dock är inte nästa bild från Skaye men den är från vår resa i Storbrittanien i sommras, närmare bestämt från Aberdeen.

Det var en bild som jag själv tycker väldigt mycket om, och en av dem bilderna vi funderar på att göra till Canvas.

Skapade även en ny katogori som fick namnet Storbrittanien 2009 för att kunna lägga in fler bilder från resan.


Foto: Jag (Sixbo)

Som alltid så blir färger och kontrast sämre när man lägger upp dem på internet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.