Avundsjuk

Min kära far ringde mej igår och berättade om att han skulle köpa en Nikon d90. Jag vill också ha en ny kamera :(
Det bra med det är att jag kan låna den när vi är i Thailand, bara att köra in mitt minneskort i den så kan jag både filma och fota en massa :D Fast jag vill fortfarande så gärna ha min nikon d300s... jag vill ha den nuuuu. Varför ska man vara så pank? Får se om jag kommer till Eslöv en runda i helgen då blir det att fota trummorna och lägga ut dem på bloket och se om det finns något intresse för dem. Har iallfal bestämt mej för att jag ska sälja dem, kära Malin övertalade efter mitt föra inlägg om detta. Tack väldens bästa Malin :D

Kommentarer
Postat av: smelata

:) ibland kan folk som heter malin va väääldigt smarta och så.. hehe

2010-06-02 @ 23:19:34
URL: http://www.metrobloggen.se/smelata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.