Son of a liar


Foto: Jag (Sixbo)
Ryttare: Ann-Sofie Sixbo Häst: Son of a Liar (IOR)

Kommentarer
Postat av: Anzo

Bilden som kommer exakt mellan dom här två bilderna är "drömbilden", dvs "i slutet på väg upp" precis innan hans hopp blir rakt liksom.

2010-03-14 @ 22:05:11
Postat av: smelata

haha ja vad bra förklarat anzo. jag fattar precis... :D och det är ju sååå true. drömbilden. varför tog hon ingen sån??



hehe.. när vi e på blommeröd så brukar ja fota många snabba bilder på rad och hoppas att benen hamnar rätt på en av bilderna när de travar, att de någon gång står rätt med öron och hals osv :D det är supersvårt att fota hästar, eller djur överhuvudtaget..

2010-03-15 @ 02:03:40
URL: http://metrobloggen.se/smelata
Postat av: Dan

Jag tycker att det ser ut som han flyger på den andra bilden :)

2010-03-19 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.