Pepp prat för mej själv.

Japp, blir träning kväll... Body balance. Har ju tränat gruppträning nu ett tag och jag tycker det är skitt kul.  Är värkligen tagad för att gå ner 4-5 kg till tills vi åker till Thailand. Än så länge har jag gått ner 4 kg från början av December. Hade ett mål på 5 kg till min födelsedag, tror inte riktigt jag kommer nå det men nästan iallfal. Jag fyller år 18 april för er som inte vet.
Men det är inte lätt att motstå allt gott, är typ godis-, glass-, kak-, chips sugen hela tiden. Men jag ska motstå. Nu blir det ju att synda på Torsdag då jag ska unna mej att dricka vin med dom bästa.

Bjuder på en bild på mej själv tagen för ett år sen
.

Kommentarer
Postat av: smelata

ja hon sitter antingen där eller precis bredvid i soffan.. så hon har valmöjligheter.. men hon tycker hon ser bättre från högtalarn.. hon har alltså SJÄLV valt den plasten. så sluta nu :D



fin bild förresten. ja ses på torsdag poss

2010-03-30 @ 17:20:24
URL: http://metrobloggen.se/smelata
Postat av: smelata

I know :D o d tackar ja för. ja ville bara förklara att jag har låtit henne sitta precis var hon velat och titta, förutom just på buren eftersom det då stressar upp marsvinen så mycket just nu. kanske det går bra när de är vuxna. men jag har ju faktiskt bara haft dom i en och en halv vecka :D



Glöm nu inte vinet på torsdag.. och då ska du ju få träffa de små liven med.



poss

2010-03-31 @ 09:34:09
URL: http://metrobloggen.se/smelata
Postat av: smelata

hihi tack :D de är verkligen så jävla sköna med så du anar inte..

2010-03-31 @ 22:49:53
URL: http://metrobloggen.se/smelata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.