Ny frisyr till min nya färg

Nu tog jag äntligen tjuren i hornen och gick och klippte mej. Behövdes värkligen :S tror senast jag var och klippte mej var innan vi åkte till Storbrittanien förra sommaren. Skäms på mej som inte har varit och klippt mej. Nu e det gjort iallfal och det känns sån skillnad på håret. Dock blev det kortare än tänkt men det gör inget.

Här ser ni resultatet.


Kan varmt rekomendera Vild och vacker. Tvättning av håret ingår alltid och då får man även sitta i massagestol, as skönt.

Kommentarer
Postat av: Anzo

Hår BRUKAR bli kortare när man klipper det?

;)

2010-03-18 @ 12:17:20
Postat av: Mor

Tänk vad min älsta dotter är klok!!!! Snyggt Sanna!!

2010-03-18 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.