Katterna lämnade

Nu är katterna lämnade hos Dans bror Björn och hans sambo Emma. Saknar dem redan, är jätte tomt här hemma :(

Väskan är packad. Eftersom vi inte äger någon resväska så lånade vi en ganska stor av min syster och den är smockfull nu, blir helt klar att vi får köpa en nere i Thailand för min plan är ju att ta med en del nya kläder, skor och associarer hem därifrån.

Imorgon blir det att gå upp relativt tidigt för att fixa det sista i lägenheten. Vid tolv kommer syrran och hämtar oss och vi ska åka till Metro för att käka oss proppmätta på deras brunch. Vid två tiden så tar vi oss sedan till kastrup. Flyget går 17.26 som tar oss först till helsingfors där vi har en väntan på 3 timmar för att sesdan lyfta därifrån vid 11 tiden. Förhoppningstvis är vi ganska trötta då och kan sova oss igenom större delen av flygresan. Sedan när vi landar i Bangkok så möter vi upp mamma och pappa. Från Bangkok ska vi sedan ta flyget till Krabi. Sedan blir det en taxiresa från flygplatsen i Krabi till hotellet som ligger i AoNang. Så vi lär väl vara där på söndag kväll.. dvs en väldigt låååång resa. Som tur är så åker jag med dem bästa i välden min sambo och min syster :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.