Imorgon händer det

Ja, imorgon är dagen med stort E min examens dag. Imorgon blir jag utbildad Visual Mechandiser, inte dåligt det :D Blir en låååång dag med mycket alkohol i blodet. Börjar lö 10 med champanjefrukost i Folketspark. Sen är det party hela dagen. Vi får väl se hur långe man håller igång.

Mitt största problem just nu är att jag fick en blåsa under foten efter min och syster 2 timmars promenad igår (jag har jätte känsliga fötter), så det blir inga klackar imorgon. Men kanske skönast det ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.