Häst som rymmer, ej bio och KB.

Ja, det blev en lång dag i går.
Först så åkte jag ut till min systers stall för att plåta hennes häst Ior. När vi släppte ut honom i "gräshagen" så var det första han gjorde att rulla sig i snön... hihi, ni får se bild på detta sena. Men sen så blev han så exalterad så han hoppade ur hagen och sprang ut på åker. Men syrran fick in honom så det var ingen fara, men vi fick bytta häst så det blev syrrans andra "foderhäst" Odessa.

Efter detta så åkte vi ner till Dans pappa en runda och myste där nere, alltid trevligt att vara där. Så fridfullt och lungt, mitt ute i ingenstans.

Men sen på kvällen skulle vi ner och se på Avator på 3d bio. Dans bröder och flickvän till den enna brodern. När vi skulle hämta ut våra beställda biljetter så vissar det sej att dom skulle inte hämtas ut en timme innan som det brukar vara utan 24 timmar efter man hade beställt dem. Så det var ju bara att bestämma om oss och göra något annat. Så vi gick och käkade på Pizza hut, vilket iofs var jäkligt gott. Men ändå lite besviken att man inte fick se filmen :(

Så vi skulle gå hem och kolla på film hemma hos oss istället men då hör Sanna av si som tycker jag ska komma hem till henne, och jag är ju inte den som är den så det blir att cykla hem till Sanna och dricka lite cider. Sen blir det så klart utgång också, KB och lite dansande och sen en lång promenad/cyklande hem.

Bjuder på en bild från igår i stallet, kommer fler senare

Foto: Sixbo (jag)

Kommentarer
Postat av: smelata

alltid de dagarna som brukar bli dom bästa utekvällarna :D



2010-01-24 @ 12:52:57
URL: http://metrobloggen.se/smelata
Postat av: smelata

hej min underbara kompis. jag har ett fotojobb till dig.. du ska ta foto på mig när jag bär olika skor, sen göra det till en tavla som ja kan ha på väggen ..



ja har lite ideér om du vill fota.. ????

2010-01-24 @ 16:44:35
URL: http://metrobloggen.se/smelata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.