Sommar???

Jag länkar såååå efter sommaren. Idag har jag iallfal fixat sommarjobba, känns as skönt. Jag ska vara där jag jobbar extra nu i 1,5 år, på ett gruppboende här i Malmö. Trivs jätte bra där, fast egentligen vill jag ju jobba med det jag har utbildat mig till nu. Men det får bli lite vård jobba nu, känns ändå som det var det bästa alternativet.

Och snart ska väl resan till Thailand i sommar också vara beställd. Tre veckor i paradiset, hoppas värkligen nu inte det kommer regna hella tiden :S

Bilderna nedan är på mej och min kära älskade sambo från somras när vi bilade runt i England och Skottland.


Jag i London.


Dan utanför Buckingham palace.

Bildern är tagna från samma dag, sjukt varm sen på kvällen så började det ös regna och åska.

Kommentarer
Postat av: smelata

åh så du övertalade honom till att vara borta tre veckor ??? kvinnlig list du.. grattis :D

2010-02-04 @ 01:20:45
URL: http://metrobloggen.se/smelata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.