Syster

Imorgon ska min syster åka in på operationsbordet, har inte tänkt så mycket på det förän idag när jag ringde och frågade hur hon nu kände.
Det är ingen stor operation men hon ska sövas och grejer. Syster var närvös för att operation inte skulle göra hennes problem bättre.

Det hon ska göra är att göra en titthållsoperation i foten efter en gammal handbollsskada. Jag hoppas hennes fot kommer bli bättre och operationen bllir lyckad.

Så imorgon bitti ska jag hålla alla tummar och tår för att världens bästa systers operationen går bra.


Jag och syster i Thailand i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.