Snö

Oj vad glad jag är att jag e ledig idag och slipper gå ut i snöstormen som är utanför fönsterna. Här inne är det musikhjälpen på tv och massor med tändaljus, bland annat mina pepparkaks doftljus som gör att det luktar jul i hela lägenheten. Trots det så har jag nästan ingen julstämnng.

Dagen idag ska jag ägna åt att plugga lite faktiskt. Har en distanskurs på Jönköpinge högskola som ska vara klar till den 20 Januari så det kanske är dax att börja nu? Digital bildbehandling är kursen och drivs av skolan i samarbete med moderskeppet.

Men innan jag gör det ska jag sitta och mysa i soffan en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.