Sanna i ett nötskall

Gick till biblan idag för att låna böcker om starta eget, hittade 4 böcker som verkade helt okej. Hoppas nu får svar på mina frågor.

Jag har dragit ut lite på att gå ditt eftersom jag gjort av med mitt låne kort, men det var inga problem med att få ett nytt. Fick betala 25 kr men de får man ju räkna med.

Med när jag skulle lägga ner mitt lånekort i plånboken, vad tror ni inte ligger där? Jo, mitt gamla lånekort som jag trode jag gjort av med, hur fan har det hamnat där? Har jag inte letat i plånboken? Har jag skaffat ett nytt lånekort som jag har glömt?
Men men, hade endå inte kommit ihåg koden på det gamla så.


Nu ska jag och Dan åka iväg och storhandla så det inte behöver eka i kylen och skafferiet.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Nej, precis! Tack så mycket! :)

2010-12-06 @ 17:36:47
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2010-12-06 @ 18:36:51
URL: http://maarikahellgren.blogg.se/
Postat av: Mamma

Trodde bara att det var jag som är senil. Mamma.

2010-12-06 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.