Photo by Sixbo

Har nu på kvällskvisten suttit och läst lite i småföretagare A boken jag lånade påå biblan häromdagen. Märks att den är från 2001, hehe. Står typ att internet kommer blir det stora att marknadsföra sig igenom och att man bör ha en hemsida, jasså tycker ni det?

Kollade även lite på nätet efter något bra och ENKELT bokföringspogram som gör allt och jag tror jag har hittat ett som kommer passa mig.

Nu är det snart bara en sak som fattas innan jag kan starta mitt lilla företag, jo en nikon d300s.
TOMTEN, om du nu finns så ge mej en i julklapp, jag som varit så snäll och duktig i år.

Kommentarer
Postat av: My

Vad duktig du har varit! Hur har du gjort?

Jag har ett litet steg kvar innan jag är klar :D

2010-12-12 @ 22:09:37
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.