Nytt rekord

Idag stod vågen på nytt vikt rekord, är nere på 61,4 idag. Dock brukar det gå upp lite igen dagen efter för att sedan sakta gå neråt igen så vi får väl se vad den står på imorgon.
Är lite smått chockad att jag fortsätter gå ner, då jag har varit ganska dålig med träninge på sistone+ att det är så mycket gott som lockar nu förtiden, kakor och choklad på jobbet, pepparkakor och annat julgott.

Idag ska jag iallafall till gymet, tänkte köra ett lunchspinningpass.

Senare blir det iväg och måla i syrrans sovrum, det lär väl också förbränna lite kcal.


Kommentarer
Postat av: Anzo

Du är bäst SysterYster!!!

En förebild för många...!

Ses senare, kramar.

2010-12-01 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.