Jag och blossom

Orkade verkligen inte bege mej till gymet idag (måste ju gå dit eftersom jag inte kan cykla nu) men kände att jag måste röra mig lite. Vad gör man då?
Jo man tar fram sin tränings dvd med Blossom och kör det tyngsta passet där. Najs. Var längesen jag körde den dvd och har kört på lätt och medium innan så jag tänkte jag kör det tyngsta idag.
Nu när jag är klar känner jag att det inte var så tungt. Alltså min styrka och kondis har förbättras något.
Tänkte se om jag kan investera i lite fler sånna här dvd, vill gärna ha någon mer lite dans och arobics kanske? Det enda är att man inte ska behöva ha några redskap till. Någon som vet någon bra?
Vill gärna testa zumba också, dom ska ha ett pass på gymet i början av nästa år. Har faktiskt inte kollat om jag kan eller om jag jobbar som alltid. Får väl se när det närmar sig.

Men som sagt, tips på tränings dvd för hemmabruk :P

Kommentarer
Postat av: smelata

Hehe ja jag tänkte faktiskt på ZUMBA. det fungerar ju lika bra hemma som på gymmet om man nu vill röra sig.

2010-12-20 @ 18:30:28
URL: http://smellybysmelata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.