God morgon

Då var det fredag och jobb helg. Börjar kl 12 idag sen jobbar jag lördag och söndag också, som vanligt.

Gick till butiken imorse vid åtta tiden och de var så mysigt med snön, nu tror jag att jag börjar få lite julkänsla. Hoppas på att snön ligger kvar och att man ka åka lite pulka på julafton ute hos Dans far :P
Tyvärr kan jag ju inte cykla nu till jobb när de e snö, så jag funderar på om jag ska gå till jobb eller ta bussen 40 min att gå eller 7 min med buss?
Får se vad jag känner om en timme när det e dax att börja gå då.

Ha en trevligt Fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.