En mycket lyckad Jul

Haft en toppen helg med massor av julmys och god mat.
Fick även men massa fina presenter som jag är super glad över även fast det viktigaste för mig är att träffa alla nära och kära. Tyvärr har jag inte hunnit träffa alla jag ville träffa men jag hoppas på att jag snart får träffa hem också.

Veckan som kommer kommer att bli kämpig, mycket jobbande. Tyvärr har ju Dan tagit semster den veckan som jag jobbar mest på hela året, men så blir det ibland.
Är ledig på Onsdag och då ska jag och mamma fynda på mellandagsrean :P

Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

Sv; hihi jag har kikat runt bland dina bilder =)

2010-12-27 @ 13:25:59
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.