Det ekar i bloggen

Sorry att jag är så tråkig och bloggar så lite just nu. Blir ganska mycket jobbande nu framöver. Jobbade extra idag också då det var sjukdom på jobbet och i Januari ska jag jobba 3 helger på rad varav där jobbar jag 9 dagar i rad. Men nu ska jag fasiken köpa min kamera så då får jag väl jobba lite extra.

Har även en god nyhet att berätta. JAG HAR FÅTT FAST JOBB, på mitt gamla jobba (timansälld då) där jag stormtrivs. Har fått en 75% tjänst men ska gå på en rad som är 83%.
Detta är mitt första fasta jobb, så nu känner jag mig vuxen.
Fast jobb = att vi ka få huslån, jag behöver inte vara orolig att jag inte har jobb.
Men där är nakdelar också , det är lätt att man fastnar på samma ställe för många år, är det rätt yrkesväl och framförallt måste jag ta mycket mer ansvar på jobb som jag inte är van vid.
Men det ska nog gå bra.
Det negativa är ju att jobbet är i Malmö, vi (jag) vill gärna köpa hus i Eslöv. 2 timmars pendlande med tåg och buss tur och retur iställer för att bo 15 min med cykel som jag gör nu.  Så det blir en riktigt funderare nu på vad vi vill osv.


Kommentarer
Postat av: annii

grattis grattis. låter helt fantastiskt ju!

2010-12-20 @ 20:31:33
Postat av: Eva

Stort Grattis Sanna!! och hjärtligt välkommen till(baka) till oss!!! Detta klarar du galant!!!

2010-12-20 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.