Vad jag gjort idag!!!

Jo, jag har tjänat lite pengar till min kamera :P Har tapetserat hos min brors granne. Blev super bra, tog inte så lång tid och jag fick in lite pengar.

Satt precis och kollade runt vart jag kan köpa nikon 300s billigast och med bästa försäkringen och det ser ut som japan photo har bästa dealen för mej, och dom finns ju i stan också om det skulle vara några problem med den sen så kan man bara gå ner där perfekt. Hade gärna köpt den nu på avbelatning med 0% ränta, men det får jag inte för Dan för han tror jag kommer bli beroende av avbetalning sen (han har nog sett för mycket på Lyxfällan.

Kommentarer
Postat av: smelata

hehe mkt skönare att köpa den direkt.. då är den ju verkligen din :D så vänta vänta vänta.. det känns mkt bättre att handla då :D vad kul att du ska få (köpa den) din nya kamera iaf :D



puss på dej

2010-08-06 @ 02:53:05
URL: http://smellybysmelata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.