Lite deppig.

Min lönespecifikaton damp precis ner i brevlådan och den var inte riktigt så rolig som jag hade velat. Är så mycket jag vill ha och göra just nu + att jag vill gärna betala av dem små skulderna jag har från sommaren.

Så nu blir det att fundera på vad jag ska prioritera. En sak är klart iallafal, mitt gymkort ska inhandlas. Kanske redan på Lördag, imorgon e det ju inte lönt eftersom jag jobbar 9-19 pass.

Längtar tills nästa månad för då får jag 2 heltidslöner :D KAMERA ska inhandlas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.