Jobb helg

Har jobbhelg denna helgen så idag jobbar jag 9-19 och imorgon 13-21 (antagligen) så tyvärr blir det nog inga nya bilder i helgen eller någon kul uppdatering.

På måndag är jag ledig jippi. Det är jag värd efter 6 dagars jobbande i rad. Vet inte än riktigt vad jag ska göra, blir nog mest att ta det lungt, kanske ta en fika med någon och försöka reidgera lite fler Thailand bilder.

Är även ledig torsdag nästa vecka och även lördag och söndag. Skönt. På Torsdag är planen att jag ska fota syster och hennes häst som ska lånas ut så hon ville ha lite minnesbilder på sin lilla bebis.

Nästa helg har jag inga planer än, Dan ska iväg med sitt jobb, min bästa kompis ska till Barcelona, syster ska till Stockholm och lämna sin häst. Typiskt att alla har andra planer just när jag är ledig för en gång skull. Antagligen blir det att umgås lite med mina föräldrar. Gillar ju inte att vara ensam hemma och sova själv och så jag får väl sova hemma hos dem på altanen där "min" säng står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.