Förlåt....

Förlåt för att min blogg är så sjukt tråkig... allt jag gör just nu är att jobba. jobba och jobba. Har inte orken att öppna datorn. Inte nog med att jag jobbar hela tiden så är jag sjuk också. Går med någon jävla hosta som inte vill lägga sej och den kryper bara längre och längre ner i luftrören. Blir nog att försöka ta mej till vårdcentralen imorgon. dock jobbar jag ju imorgon också så jag vet inte riktigt när jag ska hinna detta.

Dock har jag ett fotojpobb på onsdag som ska bli sjukt kul :D Ska fota två barn nere på Ribban, tror det kan bli fin, fina bilder. Bästa My ska hjälpa mej att assistera också.

Sen nästa helg är jag ledig, såååå skönt. Då ska jag äntligen få träffa vänner och få dricka ett glas vin eller två. SKÖNT.
Är ju ledig onsdag och torsdag också men på onsdag blir det ju fotografering och på torsdag ska jag nog jobba lite extra och tapetsera lite. Men vi får se. Längtar till ledighet iallafal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.