Ännu ett bildlöst inlägg.

Urk vad tråkigt med bara text men har inte tiden och orken att fixa till någon bild.
Börjar jobba om 2 timmar.
Just nu sitter jag och letar efter något jag och Dan kan hitta på en helg i September. Känner att vi behöver komma bort lite och göra något bara han och jag. Så sitter och kollar runt lite på hotell i Norrköpng, vill ju gärna åka till Kolmården och titta på alla djur.
Alla som inte vet så är jag helt salig i djur, min största dröm är att få jobba med djur (tyvärr blir det nog inte så då jag inte har någon djurutbildning) och eftersom jag aldrig har varit på Kolmården så tycker jag verkligen det är på tiden nu.

Så har ni något förslag på något bra hotell eller likande i Norrköping eller närområdet så kommentera.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett litet tips är att åka till tropikariet i Helsingborg. Kolla deras hemsida. Små silkesapor som går lösa och gärna vill bli fotograferade.Vi var där med Nathalie förra helgen. Kolla på booking.com efter hotell i Norrköping. Kram.

2010-08-15 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.