Till mej från Dan

I födelsedags present av Dan fick jag 2 grejer och önskat mej och en grej som värkligen vissar på hur väl han känner mej, blev jätte glad för alla presenterna men den sista var lite extra gullig att få :D

Det första jag fick var en reflexskärm (ska inte användas som nedan, utan för att kunna reflexter ljuset på din modell när man fotar), viste i stort sätt att jag skulle få denna eftersom  jag tog emot paketet när postmannen kom med det.


Det andra jag fick annade jag att jag skulle få, ett close-up + 4 filter. Används för att kunna komma närmare det jag ska fota än vad jag kan göra nu med mitt objektiv. Ingen bra bild men det är vad jag har att bjuda på.

Det sista jag fick var ett JÄTTE fint halsband från samma märke som jag fick ett armband av honom för nått år sen. Det är med ängla vingar och jag älskar värkligen änglavingar,dom är så frifulla på något sätt. Bilden nedan är taget med det nya filtert också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.