Hästar, hästar och åter hästar

Ja, idag har det varit en rikitgt häst dag.
Först hämtade vi min systers lånehäst hästen Odessa och körde henne till min mamma lånehäst Hringur där vi gick ut på en lång promenad, tänkte mej ta en massa foto men tyvärr började det regna efter halva tiden så då fick kameran komma in under jackan.
Men det blev iallafal några fina bilder.
Sen var det att köra tillbaka med Odessa och hämta min bror bonus barn för att min syster skulle ha en liten rid lektion med henne på Ior, hon var jätte var hon.

Har fått till en del bra bilder idag tycker iallfal jag, sen vet jag inte om dom är så bra "hästmässigt" eftersom jag absolut inte kan något om hästar. Här får ni en försmak på ett monster :P
Foto: Jag (Sixbo) Häst: Hringur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.