En dålig och en bra grej har hänt :(

Börjar med den dålig för att sen sluta med den bra kanske :P

Den dåliga är tyvärr att min minneskort har fastnat i min kamera, någon som har tips för hur jag ska få ut det???? Eftersom jag har kortläsare i datorn så brukar jag alltid flytta över kortet och aldrig använda sladden, tyvärr har detta gjort att kortet har gått i sönder lite och nu har det tydligen fastnat. Va fan ska jag göra? Vill inte leva med att det ska sitta där alltid, går iofs men ändå störigt.

Den bra grejen är att jag fått min första foto "jobb". Ska foto porträtt, gruppbild och vimmelbilder den 1 maj till vänsterpartiet i Eslöv. Bilderna ska sen finnas på deras hemsida.


Har ju en fotogrej till att berätta idag, fick en reflexskärm gult/silvrig och ett close-up filer +4 av Dan i dag i födelsedagspresent. (fick även ett jätte fint halsband med änglavingar av honom, jag älskar änglavingar så det tyckte jag var en JÄTTE bra present som jag bev super glad av).

Imorgon kommer det nog lite bilder på vad jag mer fick i present och hur jag har utnytjat dem idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.