sjuk :(

Så klart har jag gått och blivit sjuk, hoppas det bara är en dags sjukdom. Vid lunchtid så kände jag att jag började frysa och blir slö och det blev bara värre. Låg i sängen och var övertygad om att jag hade fått svininflensan, illamående, ont i kroppen frossa svängt med svettningar. Somnade iallfal en stund sen kändes det litte bättre och nu när jag fått lite mat i magen så känns det ännu lite bättre. Urk, tycker inte om att bli sjuk.

Han iallfal med att följa med Micke på en fotografering i förmiddags, ett design radhus som det hade bott en gammal tant i som nu hamnat på hemmet. Såg ut som stått stil väldigt länge. Gröna medaljong tapeter i den redan mörka hallen och massor med stora tavlor med guldramar som hade passat in på en herrgård. Märkligt hem som behövde totalrenoveras, ändå så skulle dom ha 2,6 miljoner för det. Dom får det priset bara för att det e någon akitekt som gjort det och att det ligger i Malmös finaste område.  SJUKT. Men det blev fina bilder som säkert kommer sälja :D

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas att du hunnit kry på dig ordentligt så att du får en trevlig Halloweenkväll :)

2009-10-31 @ 13:46:01
URL: http://frokenmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.