Fy skam Sanna

Fy på mig, har inte skrivit på jätte länge. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu heller.

Tycker inte alls om denna årstiden alla mina fotoideer går inte att genomföra. Dock ska jag försöka komma på lite bra idéer till en studiofotografering som jag ska ha genom min praktik. Antagligen blir det att min syster ska vara modell.
Har fått i uppgift av Micke att jag ska hitta bilder som vi ska inspereras av och görs så lika som möjligt, med blixtar, redigering m.m. Så det är vad jag ska göra idag då Micke är sjuk och jag får sitta hemma. Så det blir mjukisbyxor hella dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.