Datorn pajar

Urk, min dator börjar paja. Först så gick min dator inte att starta, sen när jag fick igång den så hängde sig allt, sen så när jag skulle sätta in mitt minneskort från kameran så funkade inte kortläsaren :( Dan (min egen lilla datornörd) kollade på det men han kunde inte få det att funka.. så nu betyder det att jag måste ha sladden i mellan kameran och datorn, skitt jobbigt.

Får väl se om Dan kan kolla på det annars får jag gå ner i butiken och se till så att dom fixar det, problemet är att jag kan inte vara utan min dator :S SNACKA OM DATORNÖRD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Sanna Svensson-Sixbo, 24 år och bosatt i Malmö.

I bloggen SIXBO delar jag med mig av mina fotografier, om hur jag ska starta upp mitt företag och om mitt liv.